reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aktivnagruppa je Martin, Lukáš a Katarína. www.aktivnagruppa.com Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVideoblogy

reklama

Videoblogy

Snáď navždy

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Snáď navždy

4. októbra prebehne v Petržalke najväčšie performance AG doposiaľ. Pozrite si naše svadobné oznámenie.

  • 2. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 045x
  • 9
Videoblog: Žerem bigmac

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Žerem bigmac

Občas na mňa hovoria len nemecky. Všetky slová ma uspávajú. Zaspávam v televízii. Ako dlho dokážem mať zavreté oči a počúvať ako ku mne bežia záchranári.

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 341x
  • 17
Videoblog: AG kontra terorista na Divadelnej Nitre

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: AG kontra terorista na Divadelnej Nitre

nitra zazila pokus o teroristicky utok umenim, nikto vsak nebol zraneny. AG nakoniec nevystupila...

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 543x
  • 7
Videoblog: Som lepšia žena

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Som lepšia žena

som dokonalá žena. som krásna a viem veci, ktoré žiadna iná nedokáže. môžu chudnúť, cvičiť, aj tak budú chcieť iba mňa...

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 195x
  • 24
Videoblog: Ako pracujeme

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Ako pracujeme

Treba ukázať, že nie sme iba...

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 039x
  • 5
reklama
Videoblog: More v mojej izbe.

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: More v mojej izbe.

Niekedy potrebujem ísť von a nejde to, mám vlastné kino. Naše kino.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 750x
  • 11
Videoblog: Zviera za bubnami.

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Zviera za bubnami.

Dolu do podzemia nemocnice som schoval zázračné bubny.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 843x
  • 7
Videoblog: Kto je Lukáš?

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Kto je Lukáš?

som lukáš, som režisér, ale neživím sa tým, a ani v AG som nikdy nic nerežíroval

  • 31. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 925x
  • 9
Videoblog: Kto je Martin?

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Kto je Martin?

som martin, ale všetci ma volajú žltý. nehnevám sa, sám som si to vymyslel...

  • 29. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 211x
  • 16
Videoblog: Som biela veverička

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Som biela veverička

Som biela veverička. jediná biela. biela a lesklá. ako sneh.

  • 27. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 229x
  • 19
reklama
Videoblog: Kto je Katarína (AG)?

Aktivnagruppa (Katarína Mrázkova) AG

Videoblog: Kto je Katarína (AG)?

som katarina. nemam rada, ked ma volaju katka. ale volaju ma tak vsetci...

  • 23. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 613x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu